Ako ste ikada tražili OZBILJAN posao na internetu, na pravom ste mjestu. DOBRODOŠLI! -->Što je SFI?

petak, 27. prosinca 2013.

Budite vrijedni i osvojite preko 300$!

Ukoliko ste u mojem timu, imam jednu VRLO VAŽNU OBAVIJEST!


VRIJEME JE DA "PRIJEĐETE SVOJE GRANICE"!!

U siječnju 2014. godine, održati će se timsko natjecanje.

Tko može sudjelovati u natjecanju:

  • postojeći članovi mojeg tima (oni kojima sam ja direktni sponzor) koji su već u PROSINCU 2013. godine ostvarili minimalno EA status i koji će u siječnju 2014. godine ostvariti minimalno EA status
  • novi članovi koji će se pridružiti mojem timu u SIJEČNJU 2014. godine i u istom mjesecu ostvariti minimalno EA status


Nagrade preko 300$!!

Za više informacija o samom natjecanju, potrebno je poslati upit na moj mail:
silvijapavlicic@hotmail.com

Ukoliko se još uvijek niste učlanili u SFI, nećete moći sudjelovati u natjecanju - učlaniti se možete OVDJE. Učinite to već sada!

Cijelom mojem timu želim puno sreće u sudjelovanju na natjecanju, kao i u samom poslovanju!

Silvija Pavličić
Bronze Team Leader

Nema komentara:

Objavi komentar