Ako ste ikada tražili OZBILJAN posao na internetu, na pravom ste mjestu. DOBRODOŠLI! -->Što je SFI?

ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Promocija SFI kompanije - kako i gdje?

Ukoliko ste već postali član SFI kompanije, vjerujem da ste shvatili što je Vaš posao. Vi se bavite internet marketingom.


Mnogo članova odradi neke početne korake i onda slijedi pitanje: "Što da radim sada?"

Moj odgovor je jednostavan: Sada počnite RADITI.

Marketing je, ukratko - laički rečeno - spajanje proizvoda i/ili usluga sa potrošačem (kupcem). U ovom slučaju, Vi odrađujete marketing - Vi pronalazite metode kako spojiti:

  • preko 100 000 proizvoda i usluga iz TripleClicks trgovine i 
  • SFI kopmaniju i njen način rada

sa potencijalnim potrošačem (kupcem) tj. korisnikom.

Na Vama je da se izborite da imate svoje kupce - što znači da morate promovirati proizvode i usluge - jer od njihove kupnje Vi zarađujete provizije. I to ne samo jednom, već doživotno! SVAKI PUT kada taj kupac bilo što kupi u TC trgovini.

Isto tako, opet je na Vama da se izborite da imate i svoje članove - oni će raditi sve to što radite i Vi, a Vi ćete OPET ZARAĐIVATI određeni postotak od njihove zarade.

Pa ukoliko pitate mogu li raditi samo jedno od toga navedenog, odgovor je pred Vama. Ne morate, ali Vi ste na ogromnom gubitku.

GDJE DA PROMOVIRAM?

Početnici u ovom poslu, uglavnom kreću od promoviranja na Facebooku. I to nije loše - ZA POČETAK. Ali jednako tako i postane loše ako ostanete samo na tome.

Naime Facebook je već skoro pa preplavljen svakakvim oglasima, pogotovo ako je u pitanju online zarađivanje. Mnogo tih oglasa budu lažni, mnogi nude nemoguće - zaradu preko noći - i samim time ljudi koji tamo vide te silne oglase imaju potpuno pravo da budu pomalo skeptični prema tome što Vi promovirate. A osim toga, ukoliko malo obratite pozornost, vidjeti ćete da Vi, naravno, niste jedini koji je tamo pokušao promovirati upravo ovaj posao. Moguće je da će netko otvoriti baš Vaš oglas i pridružiti se SFI kompaniji, ali vjerojatnost se svakim danom smanjuje.

Drugi problem kod oglašavanja na Facebooku je to što je Facebook zabranio objavljivanje Vaših promotivnih linkova (Gateways lista linkova), što se tiće SFI kompanije.

Sada će se sigurno naći skeptici koji će reći da je to zbog toga što je SFI scam ili tako nešto ali to nije istina. Razlog zašto je Facebook zabranio linkove je taj što je bilo puno neodgovonih ljudi koji su ovaj posao doživljavali kao nešto bezvevze, nešto što će malo probati raditi par mjeseci pa ide-ide, ne ide-ne ide. Takvi su svakodnevno BOMBARDIRALI facebook sa svojim linkovima i jednostavno samim time doista spamali ljude, a to Facebook nikako ne voli.

Kako oglašavati na Facebooku?

Kako i Vi nebi bili jedni od tih neodgovornih ljudi, naučite kako, PRIJE SVEGA, oglašavati na Facebooku. To možete saznati OVDJE. Pažljivo pratite ovaj video i držite se toga ako ne želite da jednog dana i Vaši (neki drugi) linkovi koje ćete oglašavati budu zabranjeni.

Ostali načini oglašavanja

Nakon Facebooka, sljedeći korak bi bio oglašavanje i po drugim stranicama. To sve, naravno, nisu društvene mreže, ali ukoliko krenete "googlati" naći ćete na tisuće besplatnih oglasnih mjesta na internetu na kojima možete pronaći brojne nove članove.

Jedan savjet je da se i na ostalima stranicama držite nekih pravila - nemojte biti DOSADNI, nemojte umarati ljude.

Zamislite samo sebe - kada bi otvorili neki oglas pa da vidite 10 istih oglasa jedan ispod drugog, a Vas to primjerice uopće ne zanima. Vrlo je vjerojatno da biste odmah odustali i rekli "idem potražiti negdje drugdje, ovdje samo "ovaj neki" objavljuje jedno te istu stvar 10 puta". Nemojte Vi biti "taj neki", budite PROFESIONALNI  u onome što radite.

Ili još jedan primjer - upalite TV pa je svaka treća reklama ista - nakon što ste 10 puta vidjeli tu reklamu, već nekako počinjete stvarati antipatiju prema tom proizovdu i to upravo zbog toga što su stalno dosadni s tom istom reklamom. Takvu reakciju Vi ne želite postići.

Ukoliko netko ne želi pogledati Vaš oglas, sigurno neće odlučiti ipak pogledati ako mu 10 puta napomenete.

Cilj promocije nije uporno dosađivanje već PRIBLIŽITI proizovd ili uslugu potenciijalnom potrošaću, a na njemu je da sam odluči taj isti proizovd ili uslugu isprobati.

Ukoliko se netko SAM odluči isprobati ono što Vi nudite, onda je vrijeme da mu pokažete, što bolje možete, o čemu se radi i, u ovom slučaju, uputite ga detaljno u posao.


Još uvijek niste počeli raditi u SFI kompaniji?

Pridružite nam se odmah klikom na LINK. Puno uspjeha u budućem poslovanju!

Silvija Pavličić
Bronze Team Leader

Nema komentara:

Objavi komentar